Postanowiliśmy specjalizować się w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością, raczej nie obsługujemy jednoosobowych działalności gospodarczych. To wszystko po to, aby móc jak najbardziej rozszerzać swoją wiedzę i umiejętności w jednej dziedzinie.
Lepiej być ekspertem na jednym polu, niż średniakiem na wielu.
Wysoka jakość usług księgowych i bezpieczeństwo Klientów wymaga przyjęcia pewnych i sprawdzonych rozwiązań, bez względu na ich koszty.
Zależy nam na jakości świadczonych usług, gdy pracownicy pracują w lokalu biura rachunkowego, łatwiej nadzorować jakość ich pracy i dbać o to, żeby usługa była jak na najwyższym poziomie.
W przypadku pracy zdalnej możliwe są sytuacje, w których pracownik ma dodatkowe zajęcie w godzinach pracy (np. pracuje gdzieś indziej na pełen etat, czy w tajemnicy prowadzi swoje biuro rachunkowe], o czym jego szef nie musi wiedzieć, a to wpływa na efekty obsługi Klienta. Również chcielibyśmy uniknąć tego, żeby obowiązki księgowej wykonywała inna osoba, niż ta której kompetencje zweryfikowaliśmy.
W naszej firmie Klient ma możliwość osobistego spotkania się z księgową w sali konferencyjnej, może na takie spotkanie zaprosić swoich wspólników lub kontrahenta. Lokal też jest dużym ułatwieniem w przypadku, gdyby urząd skarbowy chciał przeprowadzić stacjonarną kontrolę dokumentów. Nasz Klient nie musi się martwić o to skąd znaleźć takie pomieszczenie. Oczywiście w przypadkach awaryjnych, takich, jak epidemia koronawirusa jesteśmy w stanie bezproblemowo przejść w tryb pracy zdalnej.
Mamy świadomość tego, że księgowa nie posiada takiej wiedzy prawnej, jak radca lub adwokat. Przy obsłudze księgowej spółek niezbędny jest kontakt nie tylko z ustawą o rachunkowości, PICT, CIT czy VAT, lecz także przepisami kodeksu spółek handlowych, cywilnego, prawem autorskim, a nawet kodeksu karnego.
Występuje wiele zagadnień prawnych, których wyjaśnienie na bezpośredni wpływ na proces księgowania spółki. W związku z tym nasze księgowe mogą takie rzeczy konsultować z adwokatami.
Nie współpracujemy z prawnikami, którzy nie mają tytułu adwokata lub radcy prawnego i nie posiadają odpowiedniego doświadczenia w obsłudze prawnej spółek, gdyż zależy nam na kooperacji z osobami, które można określić jako specjaliści z zakresu prawa.
Nasi Klienci mają możliwość przesyłania nam dokumentów elektronicznie poprzez system zapewniający do nich dostęp 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Oprogramowanie to umożliwia również wystawianie faktur. Korzystamy ze sprawdzonego systemu przetwarzania dokumentów – Saldeo SMART. Jest to firma mająca odpowiednie zasoby jak i doświadczenie w zakresie dostarczania takiego oprogramowania zapewniającego wysokie standardy. Saldeo SMART udostępnia aplikację na telefon komórkowy, która umożliwia wystawianie faktur i przesyłanie elektronicznie dokumentów bez użycia skanera.
Oczywiście Klient może nam przesłać również dokumenty papierowo, czy dostarczyć osobiście, a my wprowadzimy je wtedy do systemu elektronicznego.
Świadcząc usługi nawet na najwyższym poziomie należy zawsze liczyć się z błędem ludzkim. Gdyby on wystąpił to Klient powinien być zabezpieczony, dlatego posiadamy ubezpieczenie OC w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych w kwocie 1 000 000 złotych.
Samo ubezpieczenie OC w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych może być niewystarczające. Doradztwo podatkowe rozumiane jest szerzej niż potocznie i obejmuje między innymi: prowadzenie, w imieniu i na rzecz podatników, płatników i inkasentów, ksiąg rachunkowych, ksiąg podatkowych i innych ewidencji do celów podatkowych oraz udzielanie im pomocy w tym zakresie oraz sporządzanie, w imieniu i na rzecz podatników, płatników i inkasentów, zeznań i deklaracji podatkowych lub udzielanie im pomocy w tym zakresie.
Dlatego posiadamy dodatkowe ubezpieczenie OC w zakresie doradztwa podatkowego w kwocie 1 000 000 złotych.
Jesteśmy przekonani, że w firmach zatrudniających do kilkunastu pracowników łatwiej zadbać o osobistą kontrolę jakości świadczonych usług i prościej pozyskać odpowiednio wykwalifikowane kadry. Poza tym, w takim środowisku pracy łatwiej stworzyć zgrany, zaangażowany zespół, który troszczy się o dobro Klienta.
Budynek, w którym funkcjonuje biuro ma zapewnią odpowiednią ochronę i nadzór. Jest to istotne w związku z przetwarzaniem danych osobowych. Nie ma możliwości, żeby do lokalu uzyskała dostęp osoba niepowołana, czy ktoś się włamał do niego i dotarł do informacji poufnych. Odpowiedzialność za to, jak dane osobowe przetwarza biuro rachunkowe spoczywa na Kliencie, a nam zależy na tym, żeby standardy były odpowiednio wysokie. Lokalizacja biura podyktowana jest kwestią wygody Klientów.
Ma ona celu zapewnienie jak najlepszego dojazdu, gdyby osoba korzystająca z naszych usług miała ochotę spotkać się osobiście z księgową. Klient może również zawsze nas odwiedzić przy okazji, gdy przysłowiowo „coś załatwia na mieście”. Wiadomo, że o pewnych sprawach czasami lepiej jest porozmawiać osobiście.
NIP: 527 273 76 97
REGON: 36163581300000
KRS: 0000560030
Kapitał zakładowy: 10 000 zł
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS
Roma Office Center, ul. Nowogrodzka 47 A
00-695 Warszawa
piętro 4
Tel.: 22 102 29 61
© Copyright: ksiegowosc-dla-spolek.pl
Projekt i wdrożenie Webalize